Adăugat pe 8 aprilie 2014 de Dragoș Asaftei in Sfaturi utile

Buy-back Nikon D5200: Adu un aparat foto digital și primești o reducere de 1.000 de lei

Nikon D5200 buy-back
Nikon D5200 buy-back

Probabil e unul dintre cele mai bune momente să treceți la un D-SLR dacă aveați de gând să faceți asta în viitorul apropiat. Nikon D5200, unul dintre cele mai bune D-SLR-uri entry-level din momentul de față, e o alegere pe care acum ați putea să o luați în calcul. În mod normal prețul lui ar fi de 2.999 de lei, un pic cam mare pentru un entry-level, mai ales că la început ai rețineri în a investi sume mari pe aparatură fără să știi dacă o să-ți placă sau dacă o să vrei mai mult.

Partea frumoasă e că până pe 20 aprilie poți aduce la F64 orice aparat foto compact (nu contează cât de vechi e sau ce tip, important e să fie funcțional) și primești o reducere de 1.000 de lei la achiziționarea D-SLR-ului Nikon D5200, putându-l achiziționa acum la 1.999 de lei. Mai multe detalii găsiți aici.

Buy-back: Body Nikon D5200 la 1.999 de lei

Așa cum ziceam, procedura-i simplă. Sigur aveți un aparat foto vechi prin casă. Sau unul pe care vreți să-l dați ca să faceți pasul următor. Acum e o ocazie bună. În ceea ce privește caracteristicile tehnice ale lui Nikon D5200, e bine de știut că el e un fel de Nikon D7000. Am scris despre asta aici.

Are un senzor CMOS de 24.1 megapixeli, filmează full HD la 30i, scoate fișiere RAW de 14 biți (adâncime mai mare de culoare, detalii mai multe), are un sistem de focalizare în 39 de puncte, ISO de până la 25.600 și fotografiază în rafală cu 5 cadre pe secundă. Așa cum ziceam, e unul dintre cele mai bune D-SLR-uri entry-level de pe piață.

Dacă vă hotărâți să-l luați veți avea nevoie și de un obiectiv. Recomandările noastre ar fi următoarele:

  • 18-55mm cu stabilizare - costă 499 de lei. Recomandat pentru toate situațiile. Puteți fotografia oameni, peisaje, interioare, detalii și așa mai departe. E un obiectiv care o să vă învețe multe și care o să vă fie util. Vedeți aici de ce mitul că obiectivul de kit ar fi prost e fals.
  • 55-200mm cu stabilizare - costă 999 de lei. Veți simți nevoia lui după ce 18-55-ul nu va mai fi suficient. O să vreți o separare mai bună a subiectului de fundal, un bokeh mai pronunțat (fundalul acela în ceață), să fotografiați de la distanță și așa mai departe.
  • 50mm f/1.8 - costă 998 de lei. E un obiectiv fix (nu are zoom) și cu o deschidere mare a diafragmei, iar asta se vede în: separare foarte bună a subiectului de fundal (bokeh frumos) și în posibilitatea de fotografiere în lumină slabă folosind un ISO mai mic. E foarte bun pentru portrete și fotografii în locuri slab iluminate.

Acestea ar fi recomandările, iar ordinea e exact conform nevoilor. Eu unul așa am procedat și astea am simțit că mi-au fost nevoile la momentul respectiv.

Achiziții cu spor și lumină bună de fotografiat! :)