Adăugat pe 28 martie 2013 de Dragoș Asaftei in Analize
 
 

Ce spun filtrele de pe Instagram despre noi

Ce spun filtrele de pe Instagram despre noi
Ce spun filtrele de pe Instagram despre noi

În urmă cu câteva zile Marketo (citat de PetaPixel), o firmă de marketing americană axată și pe statistică și sondaje, a publicat un infografic interesant despre cum pot fi targetate filtrele de pe Instagram și cum ne definesc ele pe noi în funcție de cum le utilizăm. Ca idee, Instagram devine o rețea socială din ce în ce mai vizibilă, ajungând recent la un număr de peste 100 de milioane de utilizatori. Iată ce spun cifrele și, apoi, ce prezintă statistica de care vă vorbeam.

Instagram în câteva cifre

  • În momentul de față sunt 100 de milioane de utilizatori activi lunar;
  • Se încarcă zilnic peste 40 de milioane de fotografii;
  • Se dau circa 8.500 de like-uri în fiecare secundă și se lasă în jur de 1.000 de comentarii;
  • 55% din numărul utilizatorilor e format din femei;
  • Vârsta medie, predominantă, este cuprinsă între 25 și 34 de ani;

Ce spun filtrele despre noi? Ei bine, asta veți putea vedea în infograficul de mai jos. Cel mai folosit filtru, în proporție de 10%, este Early Bird. Ce e drept e un filtru care merge aplicat în multe cazuri și arată chiar bine de cele mai multe ori. Apoi e urmat de X-PRO II cu 8% și lista continuă cu restul filtrelor aflate undeva în jurul procentajului de 3-5%. Dacă vă pasionează subiectul și vreți să aflați mai multe despre Instagram vă recomandăm e-book-ul lansat de Robert Katai și publicat pe Instagramology.

Ce spun filtrele de pe Instagram despre noi



Îți trimitem săptămânal cele mai bune fotografii publicate pe BlogDeFotografie.ro

Dragoș Asaftei

 
Avatar of Dragoș Asaftei
Surprind de peste patru ani clipe prin fotografii și le asociez cu cuvinte creând povești. Am scris cărțile ”Primii 10 pași în fotografia digitală” și ”Primii 10 pași în fotografia de produs”, transpunând ideile esențiale într-un limbaj accesibil tuturor.