LOADING

Type to search

Ce spun filtrele de pe Instagram despre noi

dragosasaftei 5 years ago

În urmă cu câteva zile Marketo (citat de PetaPixel), o firmă de marketing americană axată și pe statistică și sondaje, a publicat un infografic interesant despre cum pot fi targetate filtrele de pe Instagram și cum ne definesc ele pe noi în funcție de cum le utilizăm. Ca idee, Instagram devine o rețea socială din ce în ce mai vizibilă, ajungând recent la un număr de peste 100 de milioane de utilizatori. Iată ce spun cifrele și, apoi, ce prezintă statistica de care vă vorbeam.

Instagram în câteva cifre

  • În momentul de față sunt 100 de milioane de utilizatori activi lunar;
  • Se încarcă zilnic peste 40 de milioane de fotografii;
  • Se dau circa 8.500 de like-uri în fiecare secundă și se lasă în jur de 1.000 de comentarii;
  • 55% din numărul utilizatorilor e format din femei;
  • Vârsta medie, predominantă, este cuprinsă între 25 și 34 de ani;

Ce spun filtrele despre noi? Ei bine, asta veți putea vedea în infograficul de mai jos. Cel mai folosit filtru, în proporție de 10%, este Early Bird. Ce e drept e un filtru care merge aplicat în multe cazuri și arată chiar bine de cele mai multe ori. Apoi e urmat de X-PRO II cu 8% și lista continuă cu restul filtrelor aflate undeva în jurul procentajului de 3-5%. Dacă vă pasionează subiectul și vreți să aflați mai multe despre Instagram vă recomandăm e-book-ul lansat de Robert Katai și publicat pe Instagramology.

Ce spun filtrele de pe Instagram despre noi

Ți-a fost util articolul? Distribuie-l mai departe!


You Might also Like

3 Comments

  1. Radu Oncescu 28 March 2013

    Super tare.
    Ar trebui să te gândești la un articol despre aplicarea mai multor efecte (2-3) de Instagram asupra fotografiilor.

    Reply
    1. Dragoș Asaftei 28 March 2013

      Merci de idee! E de încercat! 🙂

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *