Cum a fost la primul workshop de fotografie aeriană din România

dragosasaftei 5 years ago

Sâmbătă, 9 martie, a fost pentru mine ziua… de foc, ca să îi zic așa. A fost o zi pe care o așteptam de la începutul anului și pe care am pregătit-o alături de Sebastian , reprezentant al Aerodromului Șirna, de mai bine de o lună. Despre ce a fost vorba?

Așa cum ați putut citi și aici, am organizat primul workshop de fotografie aeriană din România. A fost un eveniment la care, alături de 30 de participanți, am discutat principiile teoretice ale fotografiei aeriene și, mai apoi, fiecare a avut ocazia să zboare circa 15 minute și să fotografieze o suprafață de 40 de kilometri pătrați din avion. A fost o experiență cel puțin interesantă!

Din spusele participanților, workshop-ul a fost exact așa..

„Ce-a iesit? O zi de vis, pe care am petrecut-o pe aerodromul din Sirna, unde 20 de oameni au zburat, pe rand, cu trei avioane ultrausoare, ca sa fotografieze lanuri, campuri, paduri, ogoare, cai ferate si sate, toate vazute de sus, din zbor. Iar eu am fost unul dintre ei. ” (Miruna Sfia)

„Unii pastreaza inca zambetul dupa ziua de ieri si plutesc in continuare a fost o experienta maxima. Multumim si abia astept sa o repetam!” (Teodora Maftei)

„Dragoș, totul a fost „mai mult ca perfect”, dar în niciun caz supin.” (Dorian Radu)

Și reacțiile continuă să apară. La eveniment participanții au putut folosi trepiedele și accesoriile oferite spre testare de sponsorii proiectuluiPhotosetupși Manfrotto. Mulțumim frumos pentru ajutor! Totodată am avut pe aripa avionului un kit format dintr-o menghină și un cap de trepied Manfrotto, alături de un aparat Nikon Coolpix P7700 setat să fotografieze toți zburătorii la un interval de 30 de secunde. Aparatul s-a descurcat excelent! Pe această cale mulțumesc și Nikon România pentru sprijinul cu obiectivele pe care participanții le-au putut testa.

Acum, ca o paranteză, toți participanții la workshop vor lua parte la un concurs de fotografie ale cărui premii constau într-un rucsac foto Kata KT A43U și o geantă foto Kata KT H-10

Vă voi lăsa în continuare cu câteva fotografii de la evenimentul de sâmbătă. Să fiți pe fază că vor mai urma astfel de evenimente! 🙂