Adăugat pe 3 februarie 2013 de Dragoș Asaftei in Review

Cum îți poți transforma iPhone-ul în aparat foto cu Manfrotto Klyp

Cum îți poți transforma iPhone-ul în aparat foto cu Manfrotto Klyp
Cum îți poți transforma iPhone-ul în aparat foto cu Manfrotto Klyp

Manfrotto e un brand dedicat accesorilor de calitate. Și la modă. Sau cool. De ce spun asta? În ultimul timp au lansat tot felul de produse care pe lângă faptul că sunt excelente din punct de vedere funcțional, dar și arată într-un mare fel. Și aici mă refer la trepiedul cu mânere pliabile, la rucsacurile din gama Urban, la genți și așa mai departe.

Acum, alăturându-se curentului Apple, Manfrotto a venit cu o soluție interesantă pentru transformarea iPhone-ului într-o cameră foto.

Cum transformi iPhone-ul în cameră foto

În primul rând ai nevoie de sistemul Manfrotto KlypCostă circa 200 de lei. Nu e mult pentru întreg pachetul. Plus că acea carcasă poate fi ținută în permanență pe telefon. Și chiar arată simpatic. Deocamdată sistemul este compatibil doar cu iPhone 4/4S, dar producătorii lucrează deja la varianta pentru iPhone 5, variantă care va fi lansată în curând.

Ce conține kit-ul Manfrotto Klyp?

  • carcasa pentru telefon;
  • două sisteme de prindere a accesoriilor pe carcasă;
  • un minitrepied Manfrotto;
  • o lampă Manfrotto LED;
  • o unealtă mică pentru înșurubarea trepiedului pe sistemulde prindere.

E un kit pe care-l poți folosi foarte ușor. Sisteme de prindere se pot scoate printr-o simplă apăsare. De asemenea și lampa Manfrotto LED se prinde foarte ușor. Funcționează cu o baterie și oferă o putere suficientă cât să favorizeze fotografierea sau filmarea în anumite condiții.

Cum îți poți transforma iPhone-ul în aparat foto cu Manfrotto Klyp

Eu am testat kit-ul și cu un trepied obișnuit de aparat foto. Am folosit carcasa și am pus telefonul pe un trepied. Am putut să fac orice fotografii mi-am dorit. Plus că sunt enorm de multe aplicații foto care vă pot permite fel și fel de setări. Cele cu posibilitatea de a alege un timp lung de expunere sunt perfecte pentru a folosi telefonul de pe trepied. Și se pot obține rezultate tareeee interesante. Cam așa arată kit-ul. Îl puteți achiziționa de la Photosetup.

Am fotografiat noaptea în București. Am fotografiat interiorul unei mașini. Am fotografiat în interior în lumină slablă. Și am fost tare mulțumit de calitatea pe care o oferă kit-ul și de cât de util poate deveni. :)