Adăugat pe 26 mai 2013 de Dragoș Asaftei in Uncategorized

Cum să-ți fotografiezi cererea în căsătorie

Cum să-ti fotografiezi cererea în căsătorie
Cum să-ti fotografiezi cererea în căsătorie

Păi cam așa. Un tânăr fotograf din New Jersey, Richard B. Flores, a avut o idee diferită pentru momentul în care urma să își ceară în căsătorie prietena – logodnica, în momentul de față. El a vrut să fotografieze acest moment, însă fără ca ea să își dea seama. Ușor de spus, greu de pus în practică. Erau extrem de multe variabile, începând de la locul în care avea ea să se oprească și terminând cu reacția pe care urma să o aibă după cerere, putea să meargă în lateral un singur pas și să iasă deja din zona de clar. Dar totuși…

A reușit. Cum a făcut asta? S-a folosit de o telecomandă pentru a declanșa la distanță. Apoi a ales un obiectiv prime – relativ wide – Canon 35mm f/1.4 pus pe un 5D Mark III. A fost de câteva ori la locul cu pricina, a făcut teste, şi-a gândit locul în care avea să se așeze el cu prietena lui și a așteptat momentul prielnic. Cam așa și-a gândit schema pentru fotografiile cu pricina.

Cum să-ti fotografiezi cererea în căsătorie

Apoi a urmat seara cea mai importantă. A pus aparatul pe trepied, și l-a setat la 1/40s, ISO 5000 și f/2.8, a mai făcut câteva teste și apoi a urmat cererea în căsătorie. Vă imaginați care a fost răspunsul ei și care au fost reacțiile în momentul în care a văzut fotografiile.

Asta e partea frumoasă în fotografie. Poți realiza enorm de multe lucruri frumoase, poți face ochi să zâmbească și suflete să tresară de bucurie. Haideți să vedem și noi fotogorafiile și să ne gândim că limitele sunt aoclo unde le punem noi. :-)

Pe Richard îl puteți urmări pe blogul său sau pe Facebook.

Cum să-ti fotografiezi cererea în căsătorie

Cum să-ti fotografiezi cererea în căsătorie

Cum să-ti fotografiezi cererea în căsătorie

Cum să-ti fotografiezi cererea în căsătorie

Sursa informațiilor: PetaPixel