Adăugat pe 3 decembrie 2015 de Dragoș Asaftei in Fotoreportaje
 
 

Fotografii de la F1 Abu Dhabi Grand Prix cu Canon 7D Mark II

Fotografii: Abu Dhabi Grand Prix - Attila Szabo
Fotografii: Abu Dhabi Grand Prix - Attila Szabo

La fel ca și anul trecut, Abu Dhabi Grand Prix a reprezentat ultima cursă a Campionatului Mondial de Formula 1. Nico Rosberg a dominat întregul weekend, fiind cel mai rapid în două din cele trei manșe de antrenamente, în calificări și adjudecându-și victoria în cursă. Fotograful Atilla Szabo a ajuns în acest an în Emiratele Arabe Unite să surprindă evenimentul. Imaginile pe care le vedeți sunt făcute de el cu Canon 7D Mark II și obiectivele Canon 70-200mm f/2.8 Canon 17-40mm f/4. Chiar în urmă cu un an am testat și noi 7D Mark II-ul – review-ul îl puteți citi aici. Aparatul este disponibil la F64 la prețul de 5.999 de lei.

Cea de-a șasea clasare consecutivă în pole position i-a oferit pilotului german poziția ideală de a face o cursă perfectă și de a urca pe prima treaptă a podiumului pentru a șasea oară în acest an. Singurul care putea să îi pună probleme lui Rosberg era coechipierul Lewis Hamilton, cel încoronat campion înainte de etapa din emirate.

Însă strategia pentru care a optat britanicul nu i-a dat șanse la victorie. Podiumul a fost completat de Kimi Raikkonen, care a reușit să se claseze în fața colegului său de la Ferrari, Sebastian Vettel. Şi piloții echipei Force India au avut o evoluție foarte bună, Sergio Perez clasându-se pe a cincea poziție iar Nico Hulkenberg pe cea de-a șaptea.

Formula 1 urmează să ia o pauză până în luna martie a anului viitor când este programată etapa de debut a sezonului 2017, Marele Premiu al Australiei. Priviți imaginile.

Fotografii și text de Attila Szabo



Îți trimitem săptămânal cele mai bune fotografii publicate pe BlogDeFotografie.ro

Dragoș Asaftei

 
Avatar of Dragoș Asaftei
Surprind de peste patru ani clipe prin fotografii și le asociez cu cuvinte creând povești. Am scris cărțile ”Primii 10 pași în fotografia digitală” și ”Primii 10 pași în fotografia de produs”, transpunând ideile esențiale într-un limbaj accesibil tuturor.