Heineken a dat startul unei campanii creative pe Instagram

Heineken - Campanie pe Instagram
Heineken - Campanie pe Instagram

Instagram-ul devine din ce în ce mai exploatat și din punct de vedere comercial. Aplicația deja întâlnită pe un număr foarte mare de smartphone-uri din întreaga lume reprezintă un spațiu extrem de bun pentru publicitatea creativă. Desigur, există destul de multe limitări, motiv pentru care toți pașii realizați trebuie să fie bine gândiți.

Se pare că pentru Heineken acest lucru n-a fost o problemă. Profitând de contextul creat de US Open și pune la bătaie câteva bilete pentru finala care va avea loc în perioada următoare. Doar că n-o face oricum.

Creând contul crack_the_us_open pe Instagram, Heineken invită fanii să caute o serie de indicii prin fotografiile uploadate pe cont. Privind contul de pe un calculator s-ar putea să nu observați nimic, dar privindu-l de pe telefon situația se schimbă, totul capătă sens și arată precum în imaginile de mai jos.

În momentul în care un fan descoperă un indiciu acesta trebuie să posteze mesajul #SHHH la fotografia respectivă și să treacă mai departe. Este un fel de treasure hunt sau quest realizat exclusiv pe Instagram. Ideea e foarte tare. Suntem curioși să vedem cum va prinde! :-)

*Sursa informațiilor: Business Insider

Heineken - Campanie pe Instagram

Heineken - Campanie pe Instagram



Îți trimitem săptămânal cele mai bune fotografii publicate pe BlogDeFotografie.ro

Dragoș Asaftei

 
Avatar of Dragoș Asaftei
Surprind de peste patru ani clipe prin fotografii și le asociez cu cuvinte creând povești. Am scris cărțile ”Primii 10 pași în fotografia digitală” și ”Primii 10 pași în fotografia de produs”, transpunând ideile esențiale într-un limbaj accesibil tuturor.