#ScoalaFlanco: Înscrie-te gratuit la workshop-ul de #FotografiePesteAsteptari

dragosasaftei 2 years ago

Aflată la cea de a doua ediție, #ScoalaFlanco vine în acest an cu 6 workshop-uri complete, peste așteptări. Cristina Bazavan și Cristian Manafu au vorbit deja despre Storytelling și Online peste așteptări, iar chiar la finalul acestei săptămâni, pe 1 aprilieAlex Negrea va povesti despre #FacebookPesteAsteptari.

M-am bucurat ca în urmă jumătate de an să cunosc mulți pasionați și iubitori de fotografie în cadrul aceluiași workshop de care vă povestesc acum. Iar săptămâna viitoare urmează să se repete experiența de anul trecut!

#ScoalaFlanco  Înscrie-te gratuit la workshop-ul de #FotografiePesteAsteptariÎnscrie-te gratuit la workshop-ul de #FotografiePesteAsteptari pe 8 aprilie

Vineri, pe 8 aprilie, de la ora 15:00 până la 18:00, la Flanco Băneasa, vă aștept cu drag să povestim despre fotografie și, bineînțeles, să fotografiem. Iată câteva dintre subiectele prin care vom trece:

  • Cum funcționează aparatele foto digitale și care sunt principalii parametrii de care trebuie să ții cont
  • Despre aparatul potrivit pentru fiecare dintre noi: DSLR vs. Mirrorless vs. Compacte vs. Smartphone – „Cel mai bun aparat foto e cel pe care-l ai întotdeauna cu tine”
  • Fotografii pe care le poți face cu un minim de resurse: Fotografierea picăturilor de apă în cădere, fotografierea fumului (vom face și un experiment în sensul ăsta), fotografiile macro
  • Ponturi pentru fotografierea peisajelor
  • Ponturi pentru fotografierea oamenilor
  • Sfaturi în editarea fotografiilor
  • Etica & ținuta în fotografie: lucruri general valabile, pățănii și experiențe din care am învățat

Tot ce trebuie să faceți ca să vă înscrieți e să lăsați un comentariu la acest articol sau să-mi scrieți pe mail la adragosphoto@gmail.com, și să spuneți care sunt curiozitățile voastre legate de fotografie, dar și despre ce ați vrea să discutăm pe lângă temele menționate mai sus.

Înscrieți-vă până luni, pe 4 aprilie, la ora 20:00. Voi reveni eu apoi pe mail cu confirmarea și restul detaliilor. În total sunt 40 de locuri libere!

Ne vedem pe 8! 🙂

Iată și calendarul complet al cursurilor!

#ScoalaFlanco  Înscrie-te gratuit la workshop-ul de #FotografiePesteAsteptari

28 Comments

  1. Dragos Silvestru 28 March 2016

    Inscriere workshop. Fara alte comentarii. 🙂

    Reply
  2. Gabriel 28 March 2016

    Salut! Mi-ar face mare placere sa ne vedem pe 8 aprilie! Curiozitati sunt multe, dar cel mai usor vin intrebarile la fata locului din directia in care merge discutia!

    Reply
  3. Benea 28 March 2016

    Inscriere workshop foto 08 Aprilie 2016.

    Reply
  4. alex obreja 28 March 2016

    Inscriere

    Reply
  5. Dalina 28 March 2016

    Inscriere☺

    Reply
  6. elena zoltareanu 28 March 2016

    Ma inscriu 🙂 multumesc

    Reply
  7. Diana Solomon 28 March 2016

    Bună, Dragoș,

    Îmi doresc să particip la workshop pentru că sunt convinsă că deși folosesc camera de ceva vreme, am totuși destule hibe. Așadar, mi-ar plăcea să obțin un sfat în legătură cu achiziționarea unor obiective (poate și aparat foto), dar, cu atât mai mult, niște indicații pentru editarea fotografiilor și programe recomandate pentru un începător.

    Toate cele bune,
    Diana.

    Reply
  8. Goga 28 March 2016

    Buna,

    sunt fotograf amator, insa mereu am vrut sa imi imbunatatesc si tehnica de fotografiere. Ma fascineaza sa invat de la altii si chiar daca am pasiune, cred ca e necesar si sa stapanesc la nivel teoretic ceva info . Mi-ar placea sa fiu si eu pe 8 aprilie. Multumesc!

    Reply
  9. Daniel 28 March 2016

    Vreau si eu la workshop

    Reply
  10. Ovidiu 28 March 2016

    Salut, Dragoș,

    Aș vrea să particip la cursul tău de fotografie. Mă înteresează, în primul rând, fotografia realizată cu telefonul, pentru Instagram, atât peisaje și oameni, cât și close-up-uri cu 2-4 obiecte.

    Mulțumesc,
    Ovidiu

    Reply
  11. Claudia Predoană 28 March 2016

    Bună, Dragoș,

    Îmi doresc să vin la workshopul tău de când l-am ratat pe cel de anul trecut. Cel mai tare îmi doresc să învăț trucuri pentru a folosi telefonul pentru poze, căci mi se pare mai ușor să surprinzi așa momentele frumoase, dar am de ceva vreme și dorința de a afla mai multe despre aparatele foto și programele de editare.

    Mulțumesc! ^_^

    Reply
  12. Alexanda Sima 29 March 2016

    Buna.. am muulte curiozitati legate de “fotografie” si imi doresc sa vorbesc cu un expert… Deci.. ma inscriu. Multumesc!

    Reply
  13. Diana Musat 30 March 2016

    Buna!
    Doresc să mă înscriu la acest workshop pentru că îmi place fotografia și îmi doresc să știu cum să surprind mai bine în imagini emoțiile/trăirile oamenilor (în special ale copiilor). Mulțumesc!

    Reply
  14. Sergiu Irimescu 30 March 2016

    Salutare, as dori sa particip la acest workshop. Multumesc!

    Reply
  15. Andrei Iagaru 30 March 2016

    Salut!
    As vrea sa particip la un workshop de-al tau de cand ti-am cerut unele sfaturi despre obiective si am ramas placut impresionat de cunostintele tale.
    Multumesc pentru oportunitatea de a ma inscrie!

    Reply
  16. Irina Ariana Fețanu 30 March 2016

    Hei!Inca de anul trecut voiam sa particip la un astfel de workshop,dar din nefericire nu am putut,si as fii foarte incantata sa vin pe 8Aprilie.Am ceva nelămuriri legate de fotografie ce probabil le pot clarifica la acest curs.

    Reply
  17. Ioana Dumitriu 30 March 2016

    Va las acest comentariu pentru a ma inscrie la workshop. Multumesc frumos! Super initiativa!

    Reply
  18. Corina 31 March 2016

    Buna ziua

    Doresc sa ma inscriu la acest workshop

    Multumesc
    Corina

    Reply
  19. Panait Violeta 1 April 2016

    Inscrisa 🙂

    Reply
  20. Raluca Uluiteanu 1 April 2016

    Am trimis mail pentru inscriere. Multumesc mult,

    Reply
  21. Stefania 1 April 2016

    Buna, Dragos! Eu personal am multe intrebari sa-ti pun pentru ca de curand am facut upgrade de la un aparat DSLR entry level (Nikon D5100) la unul profesional (Nikon D610) care imi da mari batai de cap.
    Curiozitatea nr. 1: ce dimensiune recomanzi sa aiba fotografiile incarcate pe blog (vreau sa aiba calitate foarte buna, dar in acelasi timp sa se incarce usor)?
    Curiozitatea nr. 2: Cum se curata obiectivele?
    Curiozitatea nr 3: Cum raspunzi paznicilor care te vad cu aparatul foto in mana si-ti cer taxa pentru a te lasa sa iti faci/ sa faci cuiva poze in fata Ateneului Roman, Palatului Mogosoaia, etc.?

    Reply
  22. Ilie Eliza 1 April 2016

    Vreau sa ma inscriu la cursul lui Dragos de pe 8 aprilie. Tot ceea ce ne vei spune,va fi interesant. Fotografia ma relaxeaza,imi ofera optimism despre noi,oamenii,despre natura. Totul zambeste 🙂

    Reply
  23. Felix M 1 April 2016

    Salutare Dragos, ma inscriu la workshop din dorinta de a afla cat mai multe despre fotografie, de la un profesionist. Ma intereseaza in mod special sfaturile legate de fotografierea oamenilor si cele despre editarea foto. Multumesc.

    Reply
  24. Manu Aurelian 3 April 2016

    Mi-as dori mult sa particip . Sint convins ca vor fi multe informații interesante . Va doresc o săptămana plăcuta si sper sa ne vedem !

    Reply
  25. Manu Aurelian 3 April 2016

    Buna ziua ! As dori sa particip si eu la acest curs . Sint convins ca vor fi multe informații interesante . Sper sa ne vedem vineri !Va doresc o săptămana plăcuta !

    Reply
  26. Adrian 3 April 2016

    Salut Dragos,

    Doresc sa ma inscriu la workshop pentru ca fotografia este una din pasiunile mele.

    Multumesc,
    Adrian

    Reply
  27. Danut 5 April 2016

    A trecut deadline-ul…insa as vrea sa ma inscriu, daca mai este posibil 😀

    Reply
  28. Cezar 5 April 2016

    Multi, am ajuns tarziu. Insa as vrea sa ma inscriu!