Adăugat pe 25 septembrie 2015 de Dragoș Asaftei in Sfaturi utile

Luna septembrie îți aduce reduceri de 10% la toate obiectivele Canon

Luna septembrie îți aduce reduceri de 10% la toate obiectivele Canon
Luna septembrie îți aduce reduceri de 10% la toate obiectivele Canon

Sau mai bine zis, „Luna obiectivelor Canon”. Așa se face că până la finalul lunii, pe 30 septembrie, poți achiziționa orice obiectiv Canon cu o reducere de 10%. Vorbim astfel de 60 de obiective care intră în promoție, fiecare util în tot felul de situații.

Dacă v-ați achiziționat recent un kit D-SLR entry-level, acum ar fi o ocazie bună să treceți la cel de-al doilea obiectiv. Probabil că aveți deja obiectivul de 18-55mm, așa că un următor pas ar putea fi Canon 50mm f/1.8 EF-S, extrem de util pentru fotografiile de portret ori în lumină slabă, sau Canon 55-250mm f/4-5.6 IS, un teleobiectiv care o să vă permită să fotografiați subiectele de la distanțe mari. Iar dacă sunteți pasionați de peisaje și vreți să cuprindeți cât mai mult din ele într-un singur cadru, Canon 10-18mm f/4.5-5.6 IS, obiectiv ultra-wide, este o foarte bună variantă.

Le-am testat pe toate cele trei amintite și puteți citi impresiile, dar și vedea fotografiile aici:

Reducerea de 10% se va aplica și la obiectivele menționate mai sus. Scriind de 50-ul cu 1.8, îmi aduc aminte că a fost tipul de obiectiv pe care mi l-am dorit tare, tare mult. Aveam 16-17 ani și fotografiam meciurile de handbal ale echipei HC Odorhei (cu mândrie și bucurie zic c-acum ocupă un loc fruntaș în clasamentul național). Baiul era că sala întunecată nu-mi permitea să fotografiez prea bine cu teleobiectivul pe care-l aveam, așa că singura soluție era utilizarea unui obiectiv prime, luminos.

Când am început să fotografiez cu 50-ul cu 1.8 eram bucuros ca un copil, tocmai pentru că nu mai era nevoie să ridic ISO-ul mult prea sus și, mai mult decât atât, aveam o separare bună a „acțiunii” de fundal. Îmi făcusem o „regulă”, astfel încât fotografiam aproape din spatele porții ca să fiu la distanță cât mai mică de sportivi și să salvez, oarecum, din distanța focală.

Încă mai am 50-ul și-s tare bucuros de el.

Revenind, e-un prilej bun acum dacă vreți să faceți următorul pas în achiziționarea unui obiectiv Canon. Mai multe detalii despre promoție puteți găsi pe site-ul canon.ro.