Adăugat pe 6 august 2013 de Dragoș Asaftei in Analize
 
 

Nokia se raportează la iPhone 5 în noua reclamă

Nokia se raportează la iPhone 5 în noua reclamă
Nokia se raportează la iPhone 5 în noua reclamă

Nokia a dat ieri drumul pe Youtube unui clip de promovare a noului telefon Nokia Lumia 925. Și de această dată Nokia pune accent pe camera foto, utilizând-o drept criteriu de diferențiere pe piața smartphone-urilor. Dar… în acest sens lupta devine și mai grea. În toate statisticile cu fotografii încărcate pe internet în ultimii ani cea mai des întâlnită cameră este cea a iPhone-urilor, fie că e vorba de 3Gs, 4, 4S sau 5.

Pe Flickr iPhone e cea mai populară cameră foto. În lume se realizează mai multe fotografii zilnic cu iPhone-ul decât cu orice aparat foto. Oamenii au observat că iPhone-ul poate fi ceea ce le trebuie și în materie de cameră foto pe care să o aibă întotdeauna cu ei și nu mai caută alte variante, motiv pentru care e tare greu să iei acest titlu pe care l-a câștigat, indirect, Apple.

Totuși, Nokia se încurajează și lansează reclama de mai jos.

Ne e greu să credem că sunt atât de mari diferențele. Ne e greu să credem că, de exemplu, panning-ul poate fi făcut acum foarte ușor cu noua cameră de pe Nokia. Desigur, nu e imposibil, dar suntem oarecum reticienți pentru că nu am văzut asta până acum pe camera niciunui aparat foto. Totuși, am fotografiat acum aproximativ o lună un întreg eveniment (partea de wall) cu un Nokia Lumia 920 și am fost tare mulțumiți de calitatea pe care au avut-o fotografiile. Nu avem nimic de reproșat.

Dar totuși, cât de bună e această raportare la… concurență? :-)



Îți trimitem săptămânal cele mai bune fotografii publicate pe BlogDeFotografie.ro

Dragoș Asaftei

 
Avatar of Dragoș Asaftei
Surprind de peste patru ani clipe prin fotografii și le asociez cu cuvinte creând povești. Am scris cărțile ”Primii 10 pași în fotografia digitală” și ”Primii 10 pași în fotografia de produs”, transpunând ideile esențiale într-un limbaj accesibil tuturor.