Adăugat pe 27 martie 2015 de Dragoș Asaftei in Sfaturi utile

Nu uita de reducerile Canon! Începe sezonul fotografiei de eveniment!

Sezonul fotografiei de nuntă începe cu reduceri la aparatele foto Canon
Sezonul fotografiei de nuntă începe cu reduceri la aparatele foto Canon

Vă povesteam săptămâna trecută de campania Canon care anunță începerea sezonului fotografiei de nuntă și de eveniment în general. Astăzi mai sunt doar câteva zile până pe 31 martie când se încheie campania și până când puteți să mai beneficiați de reducerile la aparate foto, camere video și imprimante Canon.

Așa cum spuneam, campania anunță reduceri de până la 1.500 de lei pentru produsele din promoție. Puteți beneficia de aceste reduceri completând voucher-ul de pe site-ul campaniei și mergând cu el la unul dintre cele trei magazine foto din campanie: F64, DigiLand sau Foto Hobby Shop. Detalii găsiți pe Canon Get Ready, site-ul oficial al campaniei.

Care sunt produsele și reducerile din campanie?

  • Canon 5D Mark III vine cu o reducere de 1.500 de lei;
  • Canon 6D (citește review-ulcu o reducere de 1.200 de lei;
  • Canon 7D Mark II (citește review-ulcu o reducere de 1.000 de lei;
  • Canon 70D cu o reducere de 700 de lei;
  • Canon G1X Mark II cu o reducere de 700 de lei;
  • Canon G7X (citește hands-on-ul de la lansarecu o reducere de 350 de lei;
  • Cameră video Canon HF G30 cu o reducere de 700 de lei;
  • Cameră video de acțiune Canon Legria Mini X cu o reducere de 200 de lei;
  • Imprimantă Canon Pixma Pro 100s cu o reducere de 350 de lei;
  • Imprimantă Canon Pixma Pro 10s cu o reducere de 250 de lei;
  • Imprimantă Canon Pixma Pro 1 cu o reducere de 200 de lei.

Sezonul fotografiei de nuntă începe cu reduceri la aparatele foto Canon

Iar dacă vă bate gândul să vă apucați de fotografie de eveniment, fie o nuntă ori ceva corporate ori sport, am pregătit în continuare 3 sfaturi care v-ar putea fi utile:

1. Fotografiați în rafală atunci când sunteți în fața unor momente importante care nu se mai repetă: nu mai suntem limitați de filmul cu 24 sau 36 de poziții. Putem face câte fotografii vrem noi și la o viteză destul de mare. Așa că recomandarea noastră e să fotografiați în rafală cel puțin pe durata momentelor care se petrec repede și care sunt extrem de importante. Luăm un exemplu simplu. Doi oameni dau mâna în timpul unei decernări de premii. Șansele ca unul din doi să clipească ori să aibă o expresie mai puțin fotogenică sunt mari. Fotografiind în rafală îți crești șansele să obții cadrul bun.

De aceea e important să luați și parametrul acesta în calcul atunci când achizționați un aparat foto. Canon 7D Mark II stă extrem de bine la acest capitol, de exemplu.

2. Măriți sensibilitatea ISO atunci când nu aveți lumină suficientă (cu sau fără utilizarea blițului): noile modele Canon rezistă fără probleme până la ISO 6.400, 10.000 sau 12.800. Asta înseamnă că puteți obține fotografii utilizabile mai ales pe rețelele sociale chiar și la aceste valori ISO. Important este, până la urmă, să obțineți fotografii clare cu subiectul ales. Șansele să obții o astfel de fotografie la ISO 3.200, de exemplu, sau 5.000, sunt mai mari decât la un ISO ținut mai mic pentru evitarea zgomtului de imagine. Uneori e mai important momentul surprins decât granulația care ar putea să apară.

3. Utilizați modul de focalizare continuă pe punct sau grup atunci când fotografiați evenimente sportive: acest mod regăsit pe D-SLR-urile Canon din campanie vă va crește semnificativ șansele să obțineți fotografii clare și corect focalizare.

Acestea sunt doar trei sfaturi care v-ar putea fi utile dacă vă apucați de fotografia de eveniment. E-un gen fotografic antrenant, întotdeauna diferit și care se poate lăsa cu multe experiențe frumoase. Dar și multe provocări. :-)