Adăugat pe 17 mai 2017 de Dragoș Asaftei in Evenimente
 
 

Photo Marathon Timișoara și-a desemnat câștigătorii competiției foto

IMG_0991
IMG_0991

Desfășurat în perioada 11-14 mai, Photo Marathon a adus în atenția timișorenilor expoziții inedite și 2 competiții fotografice, la care au participat pasionați de fotografie din Timișoara, Tg. Jiu, Reșita, Orăștie, Cluj-Napoca și Drobeta Turnu Severin.

Competiția foto desfășurată sâmbătă, 13 mai, a pus la încercare creativitatea și spontaneitatea participanților, provocându-i să realizeze timp de 8 ore fotografii care să surprindă cele 4 teme trase la sorți de către juriu: Pitoresc, Românesc, Trecător și Dans.  Foarte important de știut e că participanții au trebuit să predea fotografii realizate în ziua evenimentului, fără să le modifice în programe de editare. Accentul a căzut astfel pe spontaneitate, tehnică creativă, concept și ingeniozitate.

Fotografiile câștigătoare promovate într-o expoziție de 2 săptămâni

Pe lângă premiile în valoare totală de 6000 de lei, câștigătorii maratonului foto au oportunitatea de a-și vedea lucrările promovate într-o expoziție post-eveniment la Cărturești din incinta Iulius Mall Timișoara, desfășurată în perioada 21 mai (de la ora 18:00) –  4 iunie. Fotografiile câștigătoare pot fi vizualizate atât pe pagina de Facebook Photo Marathon, cât și pe Pinterest, alături de toate fotografiile înscrise în competiție.

Pe parcursul celor 4 zile de eveniment, vizitatorii au putut interacționa cu arta foto în Piața Libertății, în Galeria Mansarda de la Facultatea de Arte și Design, în Centrul Multifuncțional de la Bastionul Theresia și în Cafeneaua D arc, acolo unde au expus Vlad Petri, Sorin Onișor, Costică Acsinte și Oliver Merce.

IMG_1384



Îți trimitem săptămânal cele mai bune fotografii publicate pe BlogDeFotografie.ro

Dragoș Asaftei

 
Avatar of Dragoș Asaftei
Surprind de peste patru ani clipe prin fotografii și le asociez cu cuvinte creând povești. Am scris cărțile ”Primii 10 pași în fotografia digitală” și ”Primii 10 pași în fotografia de produs”, transpunând ideile esențiale într-un limbaj accesibil tuturor.