Adăugat pe 19 decembrie 2016 de Dragoș Asaftei in Sfaturi utile

#SărbătografiiFrumoase: Oferă fotografia în dar de Crăciun

#SarbatografiiFrumoase
#SarbatografiiFrumoase

Mai este o săptămână până la Crăciun, timp suficient cât să faci sau să-ți faci fotografia în dar de Crăciun. Să-ți alimentezi sau să alimentezi cuiva pasiunea pentru fotografie. Și să știi că-s suficiente produse pe care le poți face cadou cuiva, chiar dacă nu e neapărat pasionat de fotografie. Uite, în ultima vreme, am oferit câtorva prieteni de ziua lor kit-uri cu obiective pentru telefoanele mobile. Reacțiile au fost pe măsură. Cu toții încântați. Și, făcând un astfel de cadou, nu știi niciodată de unde sare „iepurele” și cum cineva își poate descoperi pasiunea sau talentul, de ce nu, în fotografie.

Ca să vină în ajutorul celor care vrem să oferim fotografia în dar de Crăciun, F64 a dat drumul campaniei #SărbătografiiFrumoase. Pe scurt: o ocazie bună să cumpărați la prețuri reduse produse pe care le ocheați de ceva vreme sau pe care să le faceți cadou celor din jurul vostru. Am rezumat în continuare câteva dintre cele mai atractive promoții, dar și câteva idei de cadouri pentru pasionați. Cu siguranță o să aduceți o zâmbet pe chipul lor. Eu unul am ochit deja câteva oferte.

#SărbătografiiFrumoase: Cele mai atractive oferte

  • Vrei să treci la următorul nivel, dar nu cauți un D-SLR? Atunci kit-ul mirrorless Sony A6000 + 16-50mm + 55-210mm e-o alegere foarte bună. Cu cele două obiective din kit acoperi o plajă focală largă și mai mult decât suficientă, iar cu A6000 poți face toate fotografiile pe care ți le propui. E-un aparat foarte bun care, deși are deja 2 ani de când e lansat, e încă în atenția multor pasionați.
  • Sony A6000 e disponibil și în kit simplu, doar cu 16-50mm, și costă 2.399 de lei. Un preț bun! Citește review-ul nostru!

review-sony-a6000

  • Iar dacă ai deja un mirrorless Sony și vrei să faci pasul următor – sau, de ce nu, să începi direct așa – Sony A7 (mirrorless full-frame) în kit cu 28-70mm costă acum 5.000 de lei. Are o reducere de 1.300 de lei!
  • Dacă vrei să începi totuși cu un D-SLR, dar cauți unul entry spre mid-level, atunci îți recomand noul Nikon D5600 în kit cu 18-55mmVR. Cu siguranță nu îl vei schimba câțiva ani de acum în colo. Filmează Full HD la calitate foarte bună, sensibilitatea ISO ajunge până la 25.600 (adică faci fotografii bune în lumină slabă), ecranul e tactil, are wireless încorporat.
  • Totuși, dacă cauți un pachet D-SLR entry-level mai avantajos, atunci ți l-aș recomanda pe acesta: Nikon D5300 + 18-55mmVR + 55-300mmVR. Adunat, ai un zoom de aproape 17x, deci poți fotografia peisajele, oamenii sau ce-ți propui tu de la distanțe foarte mari. Are o reducere de 700 de lei, așa că e-un moment bun dacă ți-l dorești. Dacă ar fi să încep acum, nu l-aș rata din vedere. Vezi în continuare toate reducerile la aprate foto!

aparate-foto

  • În materie de obiective, e bine de știut că la Canon vei găsi în această perioadă campania Winter Cashback, care-ți aduce bani înapoi după ce cumperi produsul. Cashback-ul poate ajunge până la 1.350 de lei, deloc de neglijat.
  • Nici la obiectivele Nikon promoțiile nu-s mai prejos. Practic, poți lua multe din obiective la prețurile de acum un an, înainte să le mărească Nikon la nivel global.
  • Cât despre rucsacuri, cu siguranță Lowepro Pro Runner 350AW II are un preț foarte bun. Costă aproape jumătate: 570 de lei, redus de la 980. Îți încape în el toată trusa foto!
  • Dacă vrei unul mai mic, dar foarte elegant, ți-l recomand pe Manfrotto NX. Costă acum 238 de ei. Calitatea italiană nu se dezice!
  • Tot Manfrotto îți recomand și dacă vrei să-ți cumperi primul trepied, pentru un D-SLR entry-level, mirrorless sau aparat foto compact. Manfrotto Compact Action îi zice și-și face treaba de minune.
  • Cardurile de memorie cu siguranță-s și ele foarte importantă. Merg direct pe SanDisk 32GB 95mbps, carduri din care am vroe 8 în momentul de față și de care sunt tare mulțumit. Au prețul redus la 130 de lei.

Idei de cadouri pentru pasionații de fotografie

Partea cea mai utilă e că în acest an F64 îți dă din start posibilitatea să alegi bugetul în care să se încadreze cadoul pe care vrei să-l cumperi.

alege-cadoul-de-craciun-de-la-f64

Am parcurs lista de oferte și le-am rezumat aici pe cele până în 500 de lei, care s-ar putea transforma în niște super surprize pentru cei dragi.

  • Aparat foto instant Fujifilm Instax Mini 70, disponibil în mai multe culori. Costă fix 500 de lei, dar oferi, practic, amintiri instant!
  • Dacă știi pe cineva care tocmai și-a cumpărat primul aparat foto, geanta asta (Nikon CF-EU11) ar putea fi un cadou fain. Costă 49 de lei acum, redusă cu alți 100. Eu zic că merită! De știi că are nevoie de una mai mare, atunci alege-o pe Cullmann Sydney Pro Maxima 300, care are și ea un preț foarte bun.
  • Așa cum am zis mai sus, sunt utile. Deci nici cardurile de memorie nu-s o idee rea de cadouri. Îl recomand pe același SanDisk 32GB 95mbps.
  • Întotdeauna cu bateria pe terminate la telefon? Oferă-i cadou o baterie externă. Xiaomi Power Bank, de 10000mAh (poți încărca de câteva ori bune telefonul), costă 88 de lei.
  • Dat fiind că frigul deja a venit și pentru că mânușile obișnuite nu-s prietenoase cu ecranele tactile, ce-ai zice de niște mânuși bune pentru telefoanele cu touchscreen? Dar și aparatele cu același tip de ecran. Costă 50 de lei o astfel de pereche și e disponibilă în două culori.
  • kit-de-curatareDacă are deja un aparat foto, atunci ai putea să îi cumperi un kit de curățare 6 în 1. Costă 35 de lei și sigur îi va fi util!
  • Are 2 aparate foto și le folosește simultan? Dar nu are o curea dedicată? BlackRapid DR-2 – Cura foto dublă slim e ce trebuie. Mai ales că acum costă cu 230 de lei mai puțin.
  • Cum spuneam mai sus, dacă știi că-i place să facă fotografii cu telefonul, cumpără-i un set de obiective atașabile. Găsești aici o gamă mai mult decât variată.
  • Un alt cadou care poate fi util, este Manfrotto Pixi. Costă 96 de lei.

Lista completă cu produsele reduse, dar și cu alte idei de cadouri, o găsești pe F64. Timp mai este, dar grăbește-te, că știi cu se-adună toate pe ultima sută de metri. E bine de știut că magazinul e deschis de luni până vineri de la 9 la 22 și sâmbăta de la 9 la 20. 

Cum se zice acum, #SărbătografiiFrumoase să ai! Și parte de momente fericite alături de ai tăi!

PS: Dacă ești curios, sărbătograful este… persoană care face din orice prilej de fotografie o sărbătoare. Se spune despre sărbătograf că poate umple orice card, indiferent de capacitate, poate consuma acumulatorii instant și nu lasă aparatul din mână nici când doarme. Se lasă foarte greu fotografiat și este un avid devorator de tehnologie.