LOADING

Type to search

Dă like și un copil din Africa va primi un dolar. Distribuie pe profilul tău și un tânăr aflat pe moarte va primi un euro. Ați văzut astfel de imagini și mesaje pe Facebook. Am văzut cu toții. Și nu una. Ci zeci, sute, mii, iar fenomenul ia amploare. Din păcate tot mai multe persoane cred că acele mesaje sunt pe cât se poate de serioase și ele chiar ajută cu ceva. Din păcate nu e așa.

Agenția Publicis Singapore a făcut un pas către conștientizarea faptului că aceste campanii nu ajută cu adevărat și că e mult mai important să donezi propriu-zis sau să fii voluntar. De fapt, ideea de bază e aceea de a încuraja voluntariatul. Campania intitulată Liking isn’t helping a câștigat și un Leu de Aur la Cannes în acest an. Totul se prezintă prin trei ad-uri ale căror subiecte sunt fotografii din diverse zone afectate sau cu persoane aflate într-o stare gravă de sănătate. Scenele sunt înrămate în niște like-uri. Bine gândită campania!

Sursa informațiilor și print-urilor: Buzz Feed.

Liking isn't helping

Liking isn't helping

Tags:

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *